Friday, November 23, 2012

menanti konvokesyen

assalamualaikum =)

sekarang aku memang tengah free *konon* HAHA! ye laa.. beban test apa semua macam hilang padahal test untuk kedua punya satu habuk apa pun tak mula lagi. aku macam dah nampak dah tanda-tanda bakal nak migraine kannn..

sedar tak sedar.. dah lama rasanya aku stay kat shah alam nie.. and tak lama lagi akan konvo lah.. YEAHHH!! haha wajah keterujaan yang ada..  =P.

mau tak tak teruja nyaaa.. member aku yang bakal grad dekat Arau dah balik.. Yang nak grad dekat Dungun oun dah nak odw balik 28 nov nie..Sob sob sob.. nasib warga merbok.. lambat sikit grad nyaa.. lambat lagi lah nak merasa pakai jubah kannn..

dengan wajah keterujaan .. aku ada dapat list name untuk golongan-golongan yang bakal grad tu kann..



heee.. see,, nama aku nombor 672.. konfem ahh menggigil-gigil lutut nie nak menunggu turn kann .. knnn.. dah  jadi macam mak cik- mak cik nie haa.. pape pun.. gud luck to all my frenss yang bakal grad nnt nie.. may all of u become a successfull person like me.. cewahh! haha  potong ayat tu .. mkn dalam tuu.. =)

sampai sini saja.. sekian =D


No comments: