Sunday, September 1, 2013

I.N.T.E.R.S.E.S.I

Assalamualaikum .... :)

Sebenarnya aku nie baru aje nie balik dari kampus uni.. Orang lain tengah sibuk bercuti sakan sana sini .. aku kat Shah Alam tu bergomol bergelumang dengan buku saja nie. Takkan tak tau..aku nie kan ulat bulu buku.. jadi suka lah membaca nie.. haha padahal kena buat short sem dalam paksa rela TT______TT

Intersesi nie ambik masa sebulan jugak la kan. And aku baru ja ambik exam last two days,, urrrrmmm hari khamis hari tu. gila kau.. soalan beliau menjawab minda namun berjaya ditepis oleh kepintaran aku yang cekap nie.. ekekeke

nak cakap best ke tak best nie.. tak pasti la pulak kan sebab first sekali, kelas aku nie waktu bulan puasa. memang jimat habes la aku nie masa bulan puasa sampai mak aku siap puji aku nie jimat HAHHAHAHA! padahal mak tak tahu.. hari-hari nie aku pergi makan dekat PUSAT ISLAM tu..konon jaga nafsu membeli nie lah.. sekali lepas raya.. lima ratus pun boleh habis dalam masa dua minggu HAHAHAHA! teror tak membelinya neh .. entah la apa yang aku buat dekat duit tuuuuu :(

hari-hari waktu intersesi tu macam biasa sebab sang terchenta ada di sisi.. hikhikhik *mengada plus menggedik* jadi macam biasa lah.. HAHAHAHA tak dapat diklasifikasikan intersesi tu tak best ke tak.. ekekekekeke

oooh before terlupa.. bulan 8 nie bufday untuk hero-hero pujaan hati .. bufday AYAH dengan MR.N hihihihi Semoga dikurniakan kesihatan yang baik-baik saja. :)))))

from ME with LOVE! :)
nampak tak kechubbyian di situ :((((
NITE oullssss :)))))

No comments: