Sunday, April 13, 2014

ALONE

Assalamualaikum :)


Untuk pengetahun la kan aku sekarang duduk keseorangan dalam rumah yang besar gedabak ni . Grrr Cuak pun ada jugak. iye lah .. dengan pintunya yang tak berfunction and aku just mengharapkan grill semata-mata ja untuk survive keseorangan macam nie. Tadi petang pun . SEGEDEBAAKKK! jatuh kena atas kepala.. ayah marah sebab tak balik rumah..duduk rumah sewa sensorang, Ayah suruh balik je kalau tak de orang dekat rumah sewa nie. Tapi ikut akal waras aku lah kan.. aku just cuti sabtu ahad. if balik pun most of time aku akan berhabis di atas jalan raya, Penat beb! :)

kalau macam tu aku just kena berani sikit lah kan.. Lagipun nanti aku akan stay sorg jugak kan if aku kerja dekat sini. Dekat mana lagi aku nk duduk if aku rasa sini yang lagi better and selamat untuk aku :)))

and from now, aku memang kena biasakan diri dulu .

Aktiiviti hari ni memang laundry je lah aku. before-before nie baju semua hantar dobi but starting from dis week kena basuh sendiri. so memang penuh la sebab aku kutip telekung.. towel aku lagi.. masa anta dobi sebelum nie tak menggedik nak hanta sekali kan. padan muka!

belum cerita pasal makanan ape lagi kan.. memang aku hidup dengan apa yang ada dekat dalam peti dengan apa yg stok aku ada saja :(( sedih gegilaaaa.. dengan sorg2 macam nie.. tak da sape yang teman. just ak habis kan masa aku tengok tv dengan baca buku je . that all for today :))

P/S : sebenanrnya aku cuak duduk sensorang. Kalau boleh nak bagi tv sedia terpasang dekat depan sbb at least aku xrasa sunyi sangat kan . dengan dengar memacam bunyi.. bergetar jiwa rasa nie :))))

tapi apa-apa pun BRAVO untuk aku. Achievement Unlock! :D Sebenarnya aku cuba ajar diri aku untuk bergantung dengan diri sendiri supaya aku tidak nanti belajar untuk bergantung dengan orang lain . kebergantungan dengan orang takkan selamanya kekal. itu yang aku tanamkan and semoga aku tak terjatuh  dalam percubaan ini. im try to eliminate fear inside me .

No comments: