Sunday, July 31, 2011

ahlan wasahlan ya Ramadhan =)

. : assalamualaikum : .

berkobar-kobar rasenye bila Ramadhan datang.. ye erk?? hihi ke ade yg pk mcm nieyh " adooii,,,dh xleyh nk makan la camni,, malam nieyh kena makan pueh ciap-ciap., ",, ngee,, ade ke orang cenggini?.. = _='

 ase macam ade kot,,aku lah tu,,tapi tu dulu,,zaman tak matang lagi,, hikhik!.. but kali nieyh ase macam ak nak celebrate sungguh-sungguh.. bcoz i set in my mind.. dis is my last Ramadhan,,aminn..insya Allah..

xleyh nak lama.. aku nak ciap-ciap.. nk pegi tarawih.. jom! hehe tadarus sekali if u can,,but hopefully..can laa.. hihihi..=) tc yeah !

Saturday, July 30, 2011

Norman Hakim & Memey Menangis Bebas Tuduhan Khalwat.

.: assalamualaikum :.

aku ta sure sama ada berita nieyh masuk paper ke tak tapi aku yakin tersangat la yakin mesti masuk paper punya.. kan?kan? aku tatau sangat coz aku nieyh bukan penggemar beli paper.. hihihi..

imbasan dari berita yang aku baca..
"Norman Hakim & Memey menangis sebaik sahaja Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur melepas & membebaskan mereka daripada tuduhan berkhalwat, 3 tahun lalu. Keputusan telah dibuat oleh Hakim Mahkamah Rendah Syariah, Salehan Yatim yang berpuas hati apabila pihak pendakwaan gagal untuk membuktikan prima facie terhadap pertuduhan."

 ngee.. dorg bakal kahwen lak tu bulan September nnt.28 September..ala2 wedding of the year if im not mistaken...harap-harap berkekalan larh kn.. coz their relationship begin with tragiss punya cerita.. dengar cite memey akan pakai set persalinan yang dipinjamkan yg value dia total overall 7.2 juta ..ngeee.. muntah kuar darah pun aku payah nak cye.. tp nieyh larh hakikat kan.. hehehe

as usuall..tingkatkan pretasi kurangkan kontriversi.. jgn vice versa sudah ler yer..

aku tak terlambat g kot .. :(

.: assalamualaikum :.

huh! due to the low connectivity of accessing de internet, i can't update my blog.. hikhik!  ( btol nth..redah je)..  tak terlambat g kot if aku nak wishing "BRAVO MALAYSIA!"..untuk sesi kelayakan bola untuk piala dunia 2014 nnt,, aku tengok kot .. panas dooww.. xpe.xpe..
even kalah.. kalah bermaruah,, xmacam singapore.. macam  po***n.. jatuh sikit je,,nak main angkot2 stretcher.. huh! juz tu je nak tuleh.. hihi.. daa..

ikhlas.. anak MALAYSIA.. =)

Saturday, July 23, 2011

no entry

.: assalamualaikum :.

hari ni hari terakhir aku boleh update blog.. =(..esok or petang ni dh mula pegang gelaran " bededikasi punya student " puji diri cket.. kehkehkeh student.. kepala esok tu mesti berasap..mata dah mula juling bila memikirkan benda-benda yang akan jadi.. pergi ke kelas macam biasa,, huh ! juz like a roller coster.boring dowh.. hurmmm.. tp always =D ..should be yes..

fair n square ke?

.: assalamualaikum :.

hari ni air mata jatuh lagi..huwwaargghh..! tak tahan ..tak tahu lah kenapa.. takde fair n square.. tak aci..memang luar alam..hari ni mak busy dekat dapor.. busy memasak..untuk ape?? tanya laa..

mesti lah masak untuk adik-adik aku..hari ini satu family nak g melawat adik-adik aku dekat jitra dengan changloon..adik-adik aku tu dua-duanya duduk ostel..minggu lepas aku g melawat adik aku yang belajar dekat mrsm tu,,tp kenapa aku cakap berlaku ketidakadilan di sini..

masa aku duduk ostel,mak aku xpernah pun prepare dekat aku macam tu,, seriuss aku terasa,, minngu lepas mak masak bihun singapore semata-mata nak bawak pegi dekat adik aku padahal aku yang teringin sangat-sangat nak makan..minggu nieyh..hari ni ,,mak masak tomyam..nak bawak pegi dekat adik aku tu,,ayah siap beli durian sebab adik aku teringin nak makan durian,.. huurrmm.. serius gler cdeyh.. kenapa aku xde mcm tu pun.,selama aku duduk dekat ostel..even aku duduk dekat kolej uitm tu kan,,mak xpnh wat macam tu..mak juz buat kalau aku yang mintak buat,, tp dekat adik-adik aku,,xpyh mintak..mak aku mesti sedia dekat adik aku tu,,aku dulu ayah je yang datang,,bagi duit..lepas tu balik..memang cdeyh time tu..parents orang lain semua datang,,duduk bersembang,,aku?sampai paksa mak aku datang jugak-jugak,,

ari tu aku pernah terlepas cakap dekat mak sebab mak memang kalut time tu nak prepare untuk adik aku..
"kakak xpnh dapat macam nieyh masa duduk dekat ostel dulu,"n mak aku juz diam.. aku memang terasa laa..
hailaa.. hailaa..tak tahan dah air mata nak jatuh nieyh..

i wish like dat in future..if,.. =(