Monday, January 6, 2014

New Year Plus Exam Mode

Assalamualaikum

Rasa-rasanya belum terlambat lagi kot untuk aku wish Happy New Year :).

The truth is i'm not celebrated New Year 2014 . Sorry, sebab aku tak available di dunia nie. Aku berada di dunia lain. Kroh kroh krohhh :D Maybe ramai la kan diantara kita ada wishlist yang selalu di renew kan. Wish list yang tahun lepas tu dah fulfil ke belum :P HAHAHA!

Second truth is , aku tak pernah pun accomplish aku punya wish list. So malas la nak ada wish list bagau. Follow the flow cukup la as long aku sehat, parent aku sehat, adik-adik aku sehat dan buah hati yang terchenta pun sehat . Eheeeem! :D

Kadang-kadang rasa tak perlu pun untuk ada wishlist ni even sometime ia perlu untuk kita accomplish sesuatu mission. But kalau dah tak boleh achievable tu , tandanya apa ek? Nampak sangat tak attainable plus realistic. Right? It may sound realistic to others but difficult to us. Quite challenging isn't?

So tips kat sini, it is advisable for those yang nak accomplish misi tuu.. boleh mencabar BUT jangan terlalu mencabar kelak anda akan tercabar. :)

Untuk first time and julung kalinya exam mode during New Year. Gila ah! Aku tido semalaman kes berjaga seharian :P HAHAHA! effect berjaga la yang tak boleh nak tengok bunga api bagai. Gila sedih bila bangun-bangun ja, Twitter, Facebook penuh dengan wish Happy New Year. Aku lansung tak da peluang sebab bangun pun dah pukul 3 pagi..Macam time sekarang nie :)

For those yang ada paper sekarang nie. i wish u all GOOD LUCK. make your parent proud with u. :)

Salam,

Nadia
3.21 a.m.

2 comments:

nafisnadia said...

hopefully sayang sya pun sentiasa sihat dan cria

Nadiya said...

tenkiuuu awak <3 :)