Monday, September 22, 2014

Movie Club

Assalamualaikum

Sekarang ni aku curi-curi update blog dalam ofis. Ekekekeke Tapi takpe kan. Sekarang time rehat kot so aku ambik la masa aku yang sikit ni untuk update blog :D

Just nak inform korang pasal benda baru yang ada dekat TGV Cinema. Untuk perhatian korang lah kan, aku dengan chenta hati aku memang pengguna tegar TGV Cinema. Entah la kenapa. Ada jugak kitaorang pergi cinema yang lain tapi cinema nie jugak la yang melekat dekat dalam hati. Krrrikk krrikk krrikk.

Jangan korang tak tahu, TGV Cinema ada buat promotion untuk jadi dorang punya member club. Benda yang ditawarkan oleh dorang sangat la super marvelosss mamamiyaaa gitu. Pueh hati la jugak sebenarnya.

So korang sementara stok masih ada sekarang, cepat-cepat la daftar sebagai member and just perlu bayar sebanyak RM28 sahaja, tapi nie dalam limited period. WHY? Sebab aku sempat pergi tanya dekat kaunter yang nanti harga member club nie akan naik jadi RM68. Kiranya sekarang nie harga promotion lah kiranya. Berbaloi tak? Hehehehe



Nak register card nie senang sahaja. Nanti orang kaunter akan tolong buatkan untuk korang TETAPI ada lagi registration dia. Korang kena register thru online pulak lepas tu. Sebab apa? Sebab korang nak kena activate kad untuk memudahkan korang untuk mereedem kad korang sebagai user kad yang baru. Best kan? Hehehehe

Kitaorang baru saja redeem kat movie club tu semalam. Hehehehe dapat seats pun nice and cantik dia punya view even free kan. So kira berbaloi lah kan. Pastu kitaorang boleh redeem popcorn innregular size sebagai user yang baru. Murah tak? Kiranya semalam aku pergi tengok wayang dengan free of charge tanpa keluarkan sesen pun dari poket. Hikhikhikhik! Berbaloi-baloi kaaan,,

And korang kena ingat, setiap permbelian akan dikira mata point korang and kad ni perlu direnew for every year with RM20 ONLY. Lepas renew tu, korang akan dapat lagi tiket free untuk dua orang dan regular popcorn for FREE!!

Nampak tak permainan dia. FREE! :D

So dont miss this opportunity. Grab it fast :D

1 comment:

Princesa3290 said...

A'a! Interesting! Thanks for the info! ;)