Tuesday, October 21, 2014

Impian dalam mimpi

Assalamualaikum and a very good afternoon oulss :)

Macam biasa aku kini berada di dalam pejabat. Acecece ayat aku habis skema kan walhalnya aku tengah kejar masa sebab mana nak hupdate blog lagi, nak menaip lagi, nak pikir idea yang belum mencurah-curah lagi untuk aku coretkan di sini , mana nak kejar masa lagi nak siapkan kerja, Semuanya kena siapkan dalam tempoh nie. Poyoooo kan

Just nak share sikit laaa.

Actuallyyyy



Actualllyyyy kaaann




Actually kan aku sebenarnyaaaaaa...



Aku sebenarmya minat


haa?


Minat dekat sape tu?

minat untuk berniaga laaa... tak kira la online ke.. face to face dengan buyer ke.. tapi aku tak suka jadi promoter. Acane tu kan? Hurmmmmm tapi aku minat untuk hasilkan sesuatu dan aku ingin kongsikan dengan dorang. Kiranya aku dapat duit dorang dapat barang. So sekarang aku tengah kira-kira untuk buat bisnes ape.. hurmmm

Apa pendapat korang eh?

No comments: