Thursday, October 23, 2014

Diet Hantu

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh :)

First thing, esok kita akan menyambut tahun baru dalam Islam. Insya Allah .

So kenkorang semuaaaaa, jangan lupa pulak membaca doa akhir tahun and awal tahun. Okeeeyyyhhh Pastu mintak laaaa apa-apa supaya dosa-dosa yang lalu di lupuskan dengan korang punya amal kebaikan. Ameen

Untuk pengetahuan korang lah kan aku da start diet tau daaakk. Sebab? Sebab aku bakal grad withing less than one month. Huaaaaa gila stress tau daaakk tapi dok kuat makan lagi., Essshhh hantu betul laaa badan aku nie kan..

Aku nie kalau nak tau gigih gila online sesambil godek-godek resepi yang sesuai dengan diet aku nie. Siap ada food diaries laaaggiii tp HAHAHAHHA hampeeehhdduu yabeda bedu,

Stresss gila. kenapa makin memboyot lemak-lemak yang ada neh. Tolong lah pergi dari sini dengan secepat yang mungkin.  Aku sudah tidak perlu kan engkau after engkau telah berada dalam badan aku for many years darling.

Hampa T_________________________________T

1 comment:

Puteri said...

memang susah nak diet kan? :( lemak lemak ni pun degil sangat