Followers

Monday, January 24, 2011

bestfern

tadi terbukak fb orang tu..
ex best fren pada suatu masa dahulu..
dulu selalu je pegi mana sekali..
semua sekali..
sekolah sekali
ngaji sekali..
dekat sekolah dulu.
ada junior nie panggil kami kembar siam..
mana ada dia..
akan ada aku..
mana ada aku..
akan ada dia..

Tapi..
tu just sejarah..
memang diakui..
dia lah bestfren yang pertama aku pernah ada.
kawan perempuan yang aku pernah rapat..
tapi takdir memisahkan kita..
dia pegi cari kawan yang lain.
so..
kiranya..
tinggal aku sorang..
aku pun dah macam serik untuk ada bestfren lagi.
bagi aku sekarang..
biarlah berkawan rapat..
tapi untuk mengakui bestfren payah la,,
sebab aku punya sejarah..
sakit bila tengok kawan yang rapat dengan kita rapat dengan orang lain..
sakit bila kata-kata pernah dia cakapkan dekat kita..
sakit bila mengetahui dia tidak prnah ikhlas untuk berkawan dengan kita
aku time tu ibarat melukut di tepi gantang..
aku rupanya juz jadi tempat persinggahan untuk cari kawan yang baru
juz imagine..
2x pengalaman aku,,
dan aku takkan pernah ulang lagi kesalahan itu..
sebab .
aku tamau lagi benda yang sama..
biarlah berkawan dengan ramai orang..
bestfren?
no more..

No comments :