Monday, January 31, 2011

bihun lada /bihun singapore


Hahaha..
Wow!impresive..hahaha
Kenapa la dengan aku nieyh..
Eksyeli,,,ini pagi aku buat bkfast..
Hahaha..
Menu pagi ini adalah bihun berlada..
Fes time mcm susah sbb b4 nie aku just tengok mak aku buat
Tup2 pagi tadi aku nak kena masak tu..
Tapi xkesah la..
Better try than notting..rite?
And td pun 2x percubaan..
At last..trial with error aku Berjaya..
Heheehe..
Jom kita tengok..
Juz simple n easy

Bihun
Carrot
Lada
Garam
Ayam/daging/sotong (anything yg boleh dcmpak)
Bawang putih

Instruction :
Campak je bawang putih n ayam sekali..
B4 tu masuk minyak dulu n panaskan kuali
Masukkan air after nmpak isi ayam makin nak masak..
Masukkan carrot..
Garam..
Lada..
Biar sampai air mendidih
And last..
Masukkan bihun..

Senang je,,hahaahha =)


No comments: