Friday, February 18, 2011

musketeers around me (PART II)

ngeee..
part ii lak..
okay..
ce cte,..ce cte..
firstly nk cte pasal budak slumber nieyh..
hehehehe

name : rozana shahram
nama manja : nana in de ouseee..hee
tarihk lahir : 27 feb..ngee (dh dkt sgt dh )
dia nieyh mmg rock kapak laa..hahahah
ye ke??xlaa..
tp spesis layan lagu jiwang laa,,(ak x eh)
slumber gler mk cik nieyh..
buat derkkk je,,
tp dia la yg aku paling generous antara semua orang,,
knp eh?xpe lh..pndam je lh..
hheheheheh

second nk cte pasal mk cik nieyhh..
jom..layannn eh,,
heeeee =)

nama : mak ayah bagi nama mmg pnjang,
syarifah sunisya syed shamsuddin (btol x aku eja)
hometown : of coz la alo staq..hehehe
tarikh lahir : 6 sep = sama dgn cousin aku..si mimi tu laa..
mk cik nieyh keras kepala cket..
aku pun xphm laa ape yg dia makn smpai keras pale gler..
hahaha (lawak ja weh)
baik...hati..
fes time jumpa..free je kena cop sombong ngn ak..masa dulu mnympah gler..hahaha
tup2..jd kawan,,heheh
btol laa kata pepatah..
bnci lama2 sayang..
mmg ak mngaku larh,,hehehehe

 yg trakhir sekali..
meh nk cte..
hahahaha

nama : noor sabariah (nama ayah tatau.xingt..sorry =(
hometown : pendang (ayer puteh)huhu
tarikh lahir : 7 julai
saba nieyh baikkkkk sgt laa..
tp 1 je..
cpt gubra..spesis umi jugak nieyh,
tp mk cik nieyh lain cket..
dia klo nervous..abis goyang kaki..haahah
punya lh ketaq..
smpai aku yg dok sebelah boleh rasa kerusi goyang
sbb dia suka dok goyang kaki..
terutama class law..hahaha
ak tatau la mcm nk ilangkan habit dia,
jgn nnt bersanding goyang kaki sudah larh eh,,
heheheheheh

ketiga-tiga mak cik ni,,,
ada 1 persamaan..
kuat layang jukebox..
hahahaha
ari tu col tnya ada kt mn..
boleh la kan mk cik2 sekalian jwb ada kt jukebox..
aku ingt g.
time tu class eco..
hahahaha
nasib xkntoi..heee =)
pe2 pun..
mk cik nieyh la penyumbang suara2 saprano..sbb suka nyanyi lagu dolu2..
hukhuk!

bai bai =)

No comments: