Monday, February 28, 2011

mY CupCaKe

Tangal
aku meneruskan apa yang dicitakan
hehehe
eksyeli...

aku
kononnya juz a trial
saja nak belajar
coz aku memang xreti gler kalau bab2 nieyh

petang tu aku kerahkan adik aku yg lelaki tu
p kedai,,
beli bahan yang aku nak
aku juz wat yg simple cup cake

so mmg senang la nak cari bahan

antaranya...
planta..tepung gandum..gula..garam..vanilla..baking powder..telur..
ngeee..
tu je kot bahan2 dia
simple rite..hehe
tp 1 je prob..

cup xde..
hailaaa..
trouble.trouble.trouble..
mana nk cari ni
mak ak pun bg cdangan yg xbpe nk bernas..

mak :simpan je lh kak,..nnt balik wat lain..
aku : tamauu,,nak wt jugak

tetiba jiran ak mai jenguk dkt blekang umah,,

jiran : kak nk wat ka??
aku: senyum2
jiran:nk byk ke cket..?
aku:senyum lg..
sekali jiran ak mai
punya la byk yg dia bg..
hahahaha
gelak besar kowt time tu..
hehehe
akhirnya,
misssion will acomplish!

so ak mulakan misi aku..
segala serba mak nenek yg ada,
semua campak..
n then ciap..
ready nk bakar,.

n prob lg..
nk wt aising,
bab tu ak serah pd yg pkar..
n ak juz amek yg part decorate je..
tp bukan setakat aku je yg wat,
ayah,,mak..adik aku..
ak.
semua buat jugak..
kiranya ala2 hepy famili la time tu..
ngeh ngeh..
 <3




tu
bercadang nak try buat cup cake
25 Feb 2011

No comments: