Saturday, February 16, 2013

A GIFT

assalamualikumwarahmatullahiwabarokatuh.. =)

alhamdulillahirobbil a'alamin wassola tu wasalamualaashrofil anbiya' iwalmursalin wa a'ala alihi wasohbihi ajmain.. segala puji-pujian bagi Allah tuhan sekalian alam. alhamdulillah =)

result untuk exam yang lepas dah selamat berlepas dan berjaya diketahui. alhamdulillah.. hadiah yang cukup bermakna buat aku dan keluarga :)ehemm! debar-debar menanti result yang bakal keluar. awal-awal pagi sudah bangun sebab terasa excited untuk check result yang memang gembar gembur diperkatakan oleh orang ramai.

alhamdulillah.. keputusan yang dapat tu masih maintain. alhamdulillah.. syukur yang amat sangat kerana masih diberi kesempatan oleh-Nya untuk merasai lagi sekali kejayaan nie. memang diharapkan mudahan-mudahan kejayaan yang boleh dikatakan sebagai permulaan dalam mengharungi hari-hari yang mendatang. insya allah :) doa kan.. :)

tetiba rasa macam nak share kat sini result aku tuu.. acece ^_^V



ngeee... hepi to see that result :D nampak sengihan lebar ku yang panjang dan lebar nie T_______________T hihihih

betul la pepatah Arab ada cakap " man jadda wajada, man zaroa' hasoda " :D tapi aku tak da la berusaha keras-keras sangat . rasanya kali nie ada main banyakkkk sangat . kalau aku berusaha lebih sikit mesti 4flat. phewwwww! *bajet*



akhir kalam, best of luck for those who are striving in their study :) GGUOLS! :D

No comments: