Wednesday, February 13, 2013

betapa beruntungnya aku :)

assalamualikumwarahmatullahiwabarokatuh

telinga nie sesambil mendengar YA HANA NA ( betapa beruntungnya kami).. lagu nie memang selalu duduk main dekat dalam rumah pun sejak akhir-akhir nie :) bukan ini yang nak diceritakan tetapi just nak cerita apa yang aku buat untuk hari-hari yang ada ni .. hihihi mengada jap

terasa seperti baru je bercuti .. acecece mengada lagi padahal dah masuk sebulan dekat rumah nie. pejam celik pejam celik result exam pun dah nak keluar. kus semangat pun ada jugak kan. dalam minggu nie jugak tidak terkecuali dengan Chinese New Year celebration and something was happened in Malaysia's history.. our PM had invited PSY semata-mata nak menyanyi lagu Oppa Gangnam Style.. phewww... jangan tak tau kau kak.. :P jadi reramai la yang balik sempena CNY ni.. maka bersesak-sesak la semua di atas jalan berjam-jam lamanya.. pakat-pakat nak balik kan cuti-cuti cenggini :D jadi semua adik beradik pun berkumpul la dekat rumah. tak terkecuali untuk famili aku pun . yang duduk hostel pun balik. iye laa.. cuti kan... ada yang pergi bercuti-cuti Malaysia pun ada. tak gituu.. ekekekeke :P

sempena keberadaan aku dirumah bersama keluarga tercinta, aku ada buat something for my famili.. a gift from a daughter, a sister to her younger brades and sista! :) benda tu akan dikupaskan dalam next entry.. insya allah kalau ada masa. *bajet.bajet.bajet.* ekekekekeke

pejam celik pejam celik sepanjang keberadaan aku dirumah.. aku rasa aku tak da buat apa melainkan tolong mak aku buat kerja simple-simple je lah .. tolong beliau memasak.. kemas dapo.. lipat baju.. tolong bising kat adik suruh study.. tolong membebel bagi pihak mak.. tolong ayah buat air.. and etc  hurmm tu je kerja aku di masa cuti. sedihnyaa.. tak banyak yang boleh tolong.

tapi menjadi satu pencapaian untuk aku laa.. hihi ada masa aku jadi master chef sat and mak jadi co chef.. phewww... sumpah aku xtau yang aku terer reti masak..

okeh.,. sampai sini saja sebab aku ada something yang nak dirobek dekat inchek google dan insya allah akan dipost dekat sini jugak if ada masa.. *bajet.bajet.bajet* kihkih.. so aku tinggalkn dengan video nie.. Ya Hanana :)




No comments: