Monday, February 24, 2014

H.A.T.I A.K.A H.E.A.R.T

Assalamualikumm :)

Nothing to say but sesaja nak meluah kan apa yang dirasa. :)

HATI?

Terlalu banyak benda yang berkaitan dengan H.A.T.I nie. macam-macam ada untuk kaitkan perkataan hati nie. Hati boleh jadi sebagai Suka Hati.. Senang Hati.. Sakit Hati.. Luka Hati.. Terasa Hati. Buah Hati.. Hati-Hati bila bermain dengan hati nie. :)

Seboleh-bolehnya jangan cuba untuk main kan perkara yang berkaitan hati nie. Mungkin ada yang tidak suka .. terasa.. ke ape ke..

Hati ni banyak merasa. Jarang untuk merasa suka hati untuk jangka masa yang lama.. yang panjang. People may change but heart may remain . Aiseehh berjiwang pulak kan memalam cenggini. :D

Tiada apa untuk di tulis. Sekadar menulis melontarkan apa yang patut. Makin lama makin dipendam akan menjadi menjadi sakit. Makin lama dipendam akan menjadi dendan. Betul tak? :)

Jangan pernah mencuba untuk bermain hati . Tidak kira lah dengan sesiapa. Kekasih.,, kawan rapat.. adik beradik.. ibu ayah.. orang-orang di sekeliling. Orang tidak akan tau apa maksud tersirat kita disebalik perlakuan kita. Semunya menibulkan perspektive yang negative. Jarang setiap apa yang dilakukan itu menjadi positive. Bercakap lah untuk mengurangkan dan mengembalikan persefahaman yang ada :)


No comments: