Sunday, February 9, 2014

INTERNSHIP

Assalamualaikum :))

It has been a long time I didn't update my blog. :)

I am very tired with my life schedule. It is quite though for me. Brrrrr

HAHAHA ayat retisss tak?

Nie nak ceqita nie. Aku baru je masuk praktikal. 4 ari bulan aritu. Dekat legal firm. Mostly kengkawan aku dekat bank,, keje dekat company engineering laaa,, company macam-macam company lah. Aku salah satu bila aku dapat kerja dekat legal firm. So? So? Amacam? Mesti nak tanya kan bosan ke tak aannn..

Gila tak bosan. Hari- hari masuk keje, duduk dekat meja,,pegang fon update twitter

" Dah selamat sampai di tempat keje :) "
" Morningggggg, may Allah ease all things."
"Ari ni masuk ofis awal . yeahhaa" 
THISthing keep repeated from day to day. Gila tak mengantuk. Rasa macam errghhh. Duduk rumah lagi best. Boleh tido.. boleh tengok tv.. boleh makan. Bak kata pepatah sesuka hati lah boleh buat. Grrrr

Setakat nie yang aku buat adalah print dokumen,, photostate dokumen.. ye lah. dah terlibat dengan agreement kan. Jadi apa lagi yang boleh buat.. memang main dengan dokumen lah kan.. HAHAHA lagi satu binding dokkumen.. Mana tahan, setiap dokumen kena ada bercopy-copy. Aritu aku buat kena ada empat copies. Binding lagi . Terasa macam diri ini bekerja di kedai photostate lah pulak kan.. EKEKEKEKE.

And now, aku harap sesangat laaah kan, mintak-mintak di bagi kan kerja, Aku da tak sanggup nak duduk cenggitu dari pukul 9.30 sampai 5.30. Gila aku nanti . Im really hope that, there will have a lot of work to do. Sumpah . Aku paling okey kalau ada kerja banyak. Kalau tak da kerja tak boleh nak duduk laaaa... But it does means i am workaholic person. Aku just nak ada kerja yang boleh dibuat aje.. itu jeee :((((

Maybe boleh deal dengan customer kan :) Mana tau aku ada skill nak persuade orang . :)))

P/S : Aku mulai bosan dengan kerja aku 

*ihsan incik google*




 

No comments: