Saturday, November 15, 2014

Convocation

Assalamualaikum and hye :)

Scroll facebook, insta penuh dengan gambar konvo lah, pre konvo lah :)

Konvo aku kali ini maybe macam agak suram sebab aku takde perasaan untuk konvo. Kalau tak before nie semasa konvo aku time diploma dulu, aku dah cari kain untuk buat baju. Tapi kali ini satu habuk apa pun aku tak prepare. Aku tak rasa untuk konvo kali ini.

Sampai lah mak aku inform yang parent aku akan attend. Aku sampai call mak aku tanya mak akan attend ke tak tapi dalam hati lebih kepada jangan lah mak cakap akan pergi.

Aku bukan dalam mood untuk berkonvo. Entah lah

Kalau dulu aku akan prepare baju, tudung, kasut. Time-time macam nie dah pusing mall cari kasut. Kain aku dah prepare at least sebulan awal untuk nak bagi tailor jahit. and dah ada tema untuk pakai nanti.

sekarang aku just ada seminggu and esok tarikh aku ambik jubah. Aku tak terasa untuk ambik pun sebenarnya. Kali ni setiap berita aku lansung tak alert. Ada dokumen yang aku belum print.

Terlalu banyak benda yang aku tak prepare sebenarnya :(

i have no feeling to celebrate this

i miss my previous convocation :(


sebenarnya aku rindukan selempang pink yang aku pakai sebelum nie. benda tu yang memberi kelainan sebenarnya

tak guna aku bersiap semua bagai kalau aku just biasa-biasa saja masa atas stage tu. bila mana time tu mc just sebut nama saja.

im still remember that feeling,

benda yang boleh dibanggakan adalah grad kelas pertama tapi bukan anugerah naib canselor. masa diploma takde class and semata-mata anugerah saja.

Benda yang lepas jangan di kenang



No comments: