Monday, November 9, 2015

E-day

Assalamualaikum

***

aku tak pasti bila masa aku menaip post ketika waktu nie. kenkonon nak bercerita hal tunang aku. Kihkihkih

Tunangan basi da kot sekarang nie.

Aku tunang on 2nd of May 2015 with a nice guy which was my classmate during primary school since we were in standard 2 until 6. Lama tak? lama tak? hihihihi aaipppp! tapi waktu dan ketika tu ktorang tak berchenta laa. just sekadar kawan jee *yeke*. alaaah tu pun dia tegur aku waktu darjah 5. darjah 2,3,4 dia menyombong ngan aku sebab dia budak pandaaaai. aku budak biase2 je. *flip tudung*

ktorang loss kontek masa form 1 &2 and waktu form 3 dh kontek balik and last2 eheem! berhasil la hubungan yg dibina ini. 

simple je kan baju aku? aku just recycle balik je baju paling cantik yang aku ada since ada miscommunication sikit berkenaan dengan baju nie. terpaksa laaa aku pakai baju konvo aku. sobs sobs sobs :( 




on that day, parent nafis tak dapat since ayah dia baru lepas operate and tak boleh berjalan jauh. so mama dia kena stay ngn ayah . so sebagai ganti tok nafis sendiri yang sarung kan cicin dekat aku. gila kaaau.. sejuk bebonar duduk situ sebab terlalu cuak dan semua mata fokus dekat aku dalam ramai2 tuuuu. haa





but praise to HIM . everything was run smoothly. :) i'm engaged! tick tock tick tock time to prepare for wedding ceremony pulok :D