Tuesday, March 1, 2011

My sTaRzZ

sekarang aku dah suka buat bintang..
kenapa??
hehehehe..
sbb nak jadikan hobi aku
plusss..
tempat luahan ati yang lara..
hehehehe
cdeyh gler tuwh..

star aku nieyh..
ade macam-macam colour..
merah,,biru..pink..purple..
semua ada la..
n dalam tu ada tulis macam2..
ngeh ngeh..
buat penguat diri..
sentiasa melihat ke depan..
jgn toleh ke belakang lg..

ibarat macam bintang..
sentiasa memberi kedamaian kepada orang,
selalu menghepykan org yg dalam kesedihan,
kerasahan..
so ak pilih bintang yg aku buat
sebagai mY HeRo..
My dIaRy..
part of my life..
all inside there..
about me..
how i feel

n satu lg..
function my starzz
sebagai hiasan dalam kotak hadiah aku..
heheheh sekarang menumpang dulu..
coz aku x cari bekas lg..
nnt larh..
aku cari bekas cantik2..kay??



No comments: