Sunday, August 7, 2011

aku tak kuat sekarang

sesungguhnya di saat aku sedang menulis entry ni.. aku dah membazirkan air mata 8 gelen.. :) gara-gara terasa hati.. adat manusia.. aku tahu ade jugak yang terasa hati dekat aku even secara lansung atau tak lansung..

tapi hari ni,,serius aku tak leyh nak tahan sangat-sangat.. aku ingat aku dah buat yang terbaik.. aku try usaha untuk dapatkan ape2 yang kawan-kawan mintak..aku tahu aku kena bersusah..aku mmg appreciate gler dekat budak serumah aku..memang memahani aku larh kan.. ye laa.. aku seorang.. tak berkaki,tak bertangan..mmber rumah aku lah pelengkap anggota badan aku.. :) thanks.. sungguh-sungguh aku hargai..

sungguh la terasa dengan budak kelas..ibarat aku bagi betis ..nak peha.. kalau tak dapat.. tangan menunujk ke arah aku..mata menjeling ke arah aku.. tu lah yang aku dapat untuk hari ni.. padahal aku pun mcam tu jugak.. sungguh tak tahu pe2..ape yg aku tahu..yg tu lah aku bagi..

" ape nadia nieyh.. yang kau cakap tak masuk,masuk "

lain kali macam nieyh la.. mintak lecturer suruh aku jawab soklan tesr or quiz dulu..pastu baru aku boleh bagtow..soalan tu masuk.. soalan nieyh tak masuk..or lagi senang.. pegilah jadi ketua..aku akan bagtow dekat lecturer yang aku dah quit.. n aku akan no telefon tu dekat sape-sape yang jadi.. pastu nnt tanya la dekat lecturer tu puas2..tapi..aku paham..orang takkan paham sesuatu unless dia yang merasa..  adat manusia.. :)

aku punya dua mata..satu mulut..satu hidung..dua telinga..tak punya 1 sensor untuk meramal apa yang akan jadi..

aku minta minta maaf kalau maklumat yang aku tak bagi sampai kepada sesiapa..bukannya sengaja tapi berlaku dalam keadaan tidak sengaja..coz aku yakin aku dah send..myb tu perasaan aku sbb mereka itu lah orang2 yang aku pk dulu..salah sendiri..aku mengaku.. : )


No comments: