Followers

Monday, August 1, 2011

Nak senyum pun susah.. eshhhh

. : assalamualaikum : .

kacak luar kacak dalam
kacak dengar sini
kalau saya senyum
awak mesti senyum sama
kalau kita senyum
semua orang bernyanyi
bila semua orang senyum
dunai kan rasa,, err.. hehehe x ingat..


ceqita dia mula lagu ni.. mai nak habaq mai.. eshh..aku laa..alkisahnya bermula ketika aku n mak aku tnggu nak semanyang jemaah dekat surau kan..kn..kn..mata aku kan suka berjalan.. kan.. pastu mata aku pun tertancap dekat sorg mak cik nieyh.. plus mak n ayah aku selalu je tgor mak cik tu, so bagi menunjukkn yang aku nieyh begitu hormatkab beliau..aku SENYUM kot..tp lansung dia xblas.. ok,,positive thingking.. dia tak nampak kot,, untuk kali yang keduanya aku menatap mukanya.. aku SENYUM lagi..seriuss..aku memnag innoncent gler time tu...  1.. 2... 3.. 4...5 mak cik tu x senyum kot ! aku tatau la berapa lama aku senyum..baru dia balas.. memang lenguh mulut aku macam niey.. tapi xpe bila di pikirkan tu sedekah..i juz give it to her..huh ! aku memang seorang yang innoncent..

ha ! senyum cenggini lain kali.. hehehehe

No comments :