Friday, August 26, 2011

without title

. : assalamualaikum :.

hye ! ngak tdur lagi ya? haaha * indon mari.. .. masa dah semakin pantas.. aku pun dah masuk umur 20 tahun.. lagi sepuluh tahun, jadi lah 30 tahun.. but dalam tempoh sepuluh tahun,, aku di ibaratkan seorang pelukis.. as i am a determiner in my own future,, paling tidak.. pejam celik pejam celik.. dah masuk sem 5.. next sem dah sem 6.. ek ehh,.. aku dah abis diploma laa.. ngeee.. suke,suke.. n sekarang.. aku still dalam dilema. coz ape lah yang aku nk pilih utk dgree nanti.. hurmm terible.terible.. terible.. :p

so, aku ade beberapa pilihan which coz yang aku boleh further untuk study.. :

1)Business 
2) Banking
3) Account 
4) Marketing
5) Human Resources 
6) Finance
7) Public Relation
8) Investment
9) economic
10) statistic

 * nth.. nieyh je aku dapat pk untuk sekarang..

so.. konpius untuk pilih.. =)


No comments: