Followers

Monday, October 17, 2011

hari boring sedunia

sungguh la aku teramat bosan gler,giler,giler,, ahh,,, terasa macam satu beban yang sangat besar, hurmmm,,, puas dah golek ke kiri,, golek ke kanan,, tapi still bosan,, xlarat nak ngadap fb,, ngadap utube,, jadi keje la pulak belaja ABC dengan adik aku yang kecik sekali,, ingatkan nak chat dengan sape-sape dekat fb,, bz jugak dorang-dorang tu,, hummmpppppphhhh,,,, makan ati berulam jantung lah aku,, ambik bantal pastu tido,, lagi senang,, mals la nak kacau sape-sape.. kn? kacau diri sndiri,, hummm,,,

No comments :