Saturday, November 26, 2011

pesta buku di popular =DDD

memang big smile aku sekarang.. why?? hahaha of coz la aku dapat memborong segala mak nenek yang ada dekat popular tu,, see? aku dah beli 3 buah novel and each of them around rm 20++ tp lepas di hitung,, di darab ,, di tambah.. di bahagi.. aku dapat below rm 20.. hahaha

meh review novel yang aku beli tu .. =D


penulis : daisy zahra
price : rm21

penulis nieyh senior aku.. jangan terkejut.. dia ank didikan uitm merbok.. hihi cite dia betoi2 pure kedah.. so sapa-sapa yang nak belajaq loghat kedah.. boleh kot dapatkan novel nieyh.. hihihi.. jalan cerita mungkin x sesedih ANDAI TIU TAKDIRNYA .. juz cerita cinta remaja..  :D


penulis : hanni ramsul
harga : rm26

xtau nk elaborate mcm mn coz x baca lg.,,tp novel tu kategori best seller tow.. hahaxsabar nk baca nieyh..n lastly is..


penulis : zuriani mustafa
harga : rm22.++

nieyh pun macam best jugak.. dh 2x dicetak..means that mmg dibeli la kan oleh pembaca-pembaca novel seperti aku..tp aku mencari novel nieyh..


areia sahimi.. penulis 2x5..baju pengantin mak andam and iman suraya..boleh dikatakan novel-novel dia best laa.. hihihi.. merata-rata aku mencari.. dari sungao petani hinggalah ke alo star.. =(






No comments: