Sunday, November 4, 2012

loving from distance

assalamualaikum.

wheee.. actually aku sekarang tengah practice untuk speaking for my English subject. tapi dalam masa yang sama, tangan ni tergatak-gatal nak merobek something. ehemm! benda yang ada relate dengan tajuk speaking aku lah nie..Long Distance Relationship (LDR). almaklum laa .. aku sekarang berada di tahap yang bosan tahap ke berapa pun aku tak sure =)

mula lah aktiviti aku mencari-cari apa lah pasangan couple yang duduk jauh akan buat.. aktiviti yang sihat dapat dilakukan sesuai dengan budaya ketimuran kita nie. jumpa lah aku dengan satu blog nie.. pheww..actually aku dah follow lama dah blog nie.hehehehe

apa yang aku tertarik adalah aktiviti yang ada dalam tu 101 activities but there a few activities that not suitable for us to practice. just aku tertarik pada something.

sending your boyfriend/ girlfriend flowers!

see?? tertarik x? hehe aku just nak tunjuk link yang boleh kita send bunga untuk partner kita.. ye laa.. memahami. nak beli bunga xmampu..student kan.,lain laa kalau duit tu berkepuk kat dalam poket. hari-hari boleh hantar untuk yang terchenta kan.. jadi hantar bunga thru lptop nie je lah yang dapat pun kan..

rupa link tu macam nie..




ok.. pastu nie la rupa dia kan.. mula lah aku mengdecorate kan apa yang patut.. just ikut dia punya instructions.. =) semudah ABC.*ala2 iklan Prego sudah aku nie* dan nie hasilnya.. tadaaaa..



pastu isi laa greetings masing2 kan.. benda apa yang nak dicakapkan..sila laa ..dibenarkan. :) siap isi apa semua tuu.. boleh la send via e-mail kepada sesiapa yang nak hantar tu kan...

for me, maybe it just look simple but it have bigger meaning. hehe kenapa? sbb aku sudah try kepada si dia.. hehehehe and and and.. ok.. sambung ayat tu sendiri  

aku ada satu lagi yang nak dikongsi tp malangnya aku belum tengok lagi mcm mn nak buat kan.. maybe next time akan dikongsikan.. :)

click here if u want it.. =) sangat laaa marvelouss! sumpah! hehehe








1 comment:

Anonymous said...

Serius, benda nie sangat best. anda suma patut mencubanya:)