Friday, April 19, 2013

mengomel omel

hye peeps!
assalamualaikum (^_^)\/

nak tau something tak? grrrrrr...

about 3/4 of students or in specific one, about 85.99% students of uitm shah alam were going to their hometown., rite now and im still here waiting for the buses to pick up me and bring me back to Mergong. argghh what a sadis one. sumpah aku tengah sedih gile . sedih dalam happy sebab boleh balik rumah in the same time i need to be here..for a few more hours T_T' *lap air mata*

sesuai lah aku menyanyi lagu apa khabar orang kampung kan , nyanyian lagu arwah sudirman tapi esok akan ketemu sama keluarganya.. hikhik ngengada!

something yang nak share .. yang sangat laa berlaku ketidakpuasan hati disini adalah :

firstly, hari ni kena marah dengan PA Tan Sri Arsyad kes xbagtau awal-awal yang event konvensyen di postpone kan . adeyhh. supposedly dis is liaison beuro   job and aku just manage utk bahagian transportation SAHAJA. pepagi lagi dah dapat mesej dari beliau yang mintak speech tan sri utk disubmitkan . Erk? bukan kerja aku kot.. abaikan . So aku dengan rendah diri menelefon beliau memberitahu program ini terpaksa ditunda bagi mematuhi surat pekeliling Dato Sahol. pepagi lagi dah kena, kenapa tak inform awal-awal program cancel and of course lah aku kena menyelamatkan diri aku. nak tahu apa aku cakap,

"sori lah cik, saya baru tahu benda nie semalam. semalam baru diinformkan dari dekan kteorang yang event ini akan ditunda utk satu tarikh yang saya tak pasti. saya mintak maaf sebab baru beritahu cik"

zaapppp! okeh dia diam ,, bermula la satu episod baru yang berlaku di pagi hari

one more thing! ahaaa,., tak lama lagi kolej Delima Shah Alam akan bertukar rupa. dengan colour yang tak seberapa pasti colour apa sebab baru cat putih kan sekarang ini. the problem is here. PARA LELAKI yang sedang membuat kerja tu kan seperti mahu memintak pencucuk untuk ditikam di mata-mata masing. Ya Allah,, dah tahu kan para perempuan nak siap pergi ke kelas, tak semua tak fully covered tau sbb dorang masuk toilet dulu baru announce di buat, tak sempat nak ambik apa-apa para lelaki sudah naik . sudah la tu, even perempuan tu fully covered pun dia still pandang tak lepas. haiyyy stress tengok . kolej pun salah jugak, kan nak cuti seminggu,, tunggu laa cuti baru buat. nnt bebudak tak da,cat laa colourful pun.. berlayer-layer pun . ni seperti menganggu privacy , even ada dlm bilik nak keluar mana- mana kena make sure semuan nya fully covered. adeeyhh

enough untuk aku menulis, nak siapkan diri lak .. i want eat something.. yummy yummylicious!

No comments: