Followers

Sunday, September 1, 2013

H.O.U.S.E.W.I.F.E

Assalamualaikummmmm.... :))))

fuuuuuuu.. seriously, hari ni aku sangat produktif campur semalam lagi. gila ah tak produktif.. membusy semedang . kehkehkehkeh :)

hari ni aku bakal menggantikan mak aku sebagai suri rumah sepenuh masa. AISSEEEEHHHH.. hahahaaha! keterujaan yang tahap melampau.. haha TT__________________TT 

Dari semalam lagi mak pesan kat aku benda apa yang nak masak esok sebab mak cakap nanti kalau mak balik lambat ..mak balik-balik terus nak pegi makan. OKEH. arahan diteriman :)))

SOOOOO, pepagi lagi aku dah bangun  *konon* ambik nasi lemak yang mak beli entah bila. aku pun tak sedar. masih di alam fantasi mimpi.. hikhikhik.. bangun-bangun letak nasi tauuu daaakkk.. pastu sapu sampah mop lantai segala apa yang patut. tengah-tengah buat semua keje tu ..adik aku yang sorang neh ..
" Asal nasi kakak cepat ja masak? kakak letak ayaq sikit ja ka?"
Dalam hati.. gulllppppppp!!! nasi aku weh.. sah.sah. memang sah.. something was happened. aku SALAH sukat air.. agagagagaga and resultnya ayah tak makan nasi aku.. sobs sobs sobs sobs sobs :'( TAPI.TAPI.TAPI.. lauk aku masak habessss taaauuu.. hahahaha SILA JELLLLYY.. agagagagaga


dat one aku masak hokeeehhh.. hihihihiihi.. and semua habess.. kahkah! 

tetiba rasa seronok la pulak masak memasak nie,. hahaha esok masuk dapo la lagi..tengok mak masak ketam lak.. hihihiiii

ADIOOOSSSS..sila renung makanan tu dalam-dalam .. HAHAHA!

No comments :