Followers

Sunday, July 31, 2011

ahlan wasahlan ya Ramadhan =)

. : assalamualaikum : .

berkobar-kobar rasenye bila Ramadhan datang.. ye erk?? hihi ke ade yg pk mcm nieyh " adooii,,,dh xleyh nk makan la camni,, malam nieyh kena makan pueh ciap-ciap., ",, ngee,, ade ke orang cenggini?.. = _='

 ase macam ade kot,,aku lah tu,,tapi tu dulu,,zaman tak matang lagi,, hikhik!.. but kali nieyh ase macam ak nak celebrate sungguh-sungguh.. bcoz i set in my mind.. dis is my last Ramadhan,,aminn..insya Allah..

xleyh nak lama.. aku nak ciap-ciap.. nk pegi tarawih.. jom! hehe tadarus sekali if u can,,but hopefully..can laa.. hihihi..=) tc yeah !

2 comments :

cik enul said...

sy pun ada gak pikir macam tuh..hehehe....siap makan byk2 lagi malam td, takot nanti siang tringat2 kat makann tuh...hehehe

slamat berpuasa yer...

Nadia said...

hihihi biase la godaan syaitan.. haha