Sunday, February 1, 2015

Atkins

Hye and Assalamualaikum :)

Nak tau something tak? Hihihiihi

On my first month.. nope! on my first week dalam bulan January memang aku target untuk turunkan berat badan. First week aku memang clean gila diet neh. No carb no sugar no anything except for protein only. Terasa badan ringan gitttuuu!

On second week kena marah sebab aku toooo strict practising this diet and he asked me to take some carb in small amount. Sobs sobs sobs sobs. So memang minggu tu gila lah. Beli buah.Ha hamek kau. Kiranya aku terus lompat fasa atkins yg kedua lah.

Masuk minggu yg ketiga. Mula lah diet ke laut. HAHAHA! Teh ais memanggil. chicken chop memanggil. smoothies memanggil. KFC lagi..  So memang aku declared yang diet aku ke laut. Sedeh dooo

And semalam dapat perkhabaran yg akan ada rombongan satu family dari sebuah kampung ingin berkenal-kenalan dengan keluarga beta, terus rasa Ya ALLAH. kenapa sebelum ni aku tak strict lansung :( Kalau x boleh balik kampung dalam keadaan selim melim gittuuu!

Semua aku punya schedule terpaksa di re schedule balik. Esok azam kena buat strict. Kena buat extra workout sama. No more cheating please T_______________T

Then aku terus decide aku akan ada dua schedule. First schedule is about my food diaries and the second one is for my workout routine. Terpaksa buat ini utk make sure kan aku akan follow workout setiap hari even untuk setengah jam.

Dear Allah, Please help me :(

 

No comments: