Monday, February 2, 2015

CINTA SI WEDDING PLANNER

Assalamualaikum.. 



tengok novel kat atas ni?

Ni antara novel terbaru under Karyaseni. 
Macam mana aku boleh terbeli novel ni?
Hiks!

Tips ye untuk kenkorang. 
Aku tengok dekat rak tu laju gila novel tu habis sampai orang tu kena bukak kotak yang baru. So aku pikir mesti ramai yang pilih kan novel tu. 
Then aku terus grab satu untuk aku
Harga adal RM29-00 tapi beli masa pesta buku aritu aku dapat dalam RM 24-00

Ni la sebab utama pergi pesta buku. Sebab nak grab buku-buku yang tetiba turun harga ni lah :D

Nanti aku share review aku based on this novel okeh :) 

Untuk pengetahun korang

Pesta buku Selangor sekarang tengah berlansung and bagi aku tahun ni agak best sikit compare dengan last year
tahun nie macam-macam ada. 
Kalau korang terasa macam tak nak shopping buku-buku
korang boleh pergi dekat side luar area SACC Mall dengan PKNS
Ada booth banyak gila kat situ and mostly ada baju-baju khas untuk wanita. 
ha gitttuu!

Save the date ok :D


antara buku yang sempat nak grab :) 

No comments: