Followers

Wednesday, December 28, 2011

counting de days

.: assalamualaikum :. 

sedar tak sedar..kita kini nak menginjak ke tahun yang baru.. tahun 2012..tahun 2011 akan ditinggalkan.. segala kenangan pahit dan manis mula diikat dan disusun rapi dalam perpustakaan hidup kita sendiri.. :)

i noticed dat.. sejak akhir-akhir ni.. aku sering berbahasa baku.. eeeyeerrkk.. dan telah ditegor kerana bermesej dengan member aku yang sorang ..aku berbahasa baku??it is weird?.. :) credit to dia ..yg memberi teguran secara tidak rasmi.. haha

ok..bicara hati punya cerita akan kuar dis coming jan.. so don forget to watch dis err drama.. mybe..di astro prima..3jan..9.00 malam.. :)..hope cite ni pun akan wwoww macam cite ombak rindu jugak !

sungguh la nk tengok shanaaz bawak watak tengku syahran yang panas baran n cemburu buta tu tp dalam hati..seriusss romantik ! hahaha i loikees..

or u can google at dis link HERE 4 de sinopsis.. ..:)

tengku syahran with zahlia.. awesome ! cute sangat.. 


4 comments :

Anonymous said...

Sapa la dia 2?hehe

nafisnadia said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sape laa??-nadia-

Anonymous said...

ooohh..dy tu??hahaha mizah laaa-nadia-