Friday, April 1, 2011

April Fool

Semalam aku terkena..
member aku..dia masok icu,,
accident,
,i though betol la sbb dia macam bermasalah ja kan.
.risau ada..kawan kan..
n masok icu pulak tu.
.adik dia yg mesej ak.
.mintak mai melawat sbb condition dia skrg 50-50..
seriuss..n then..adik dia ckp..
"akak,akak tolong lah col kejap.."
..time tu mmg x rasa ape..
aku col..
tp x diangkat..
n then ada mesej masok..
"col lain"
..errrr...
ade ke ckp mcm tu..
so aku pn pk..
nak main2 ke dia nieyh..ak anta masej
" serius ke nieyh?"..
and adik dia jwb betol laa..aku pun mcm was2
..terpk ari nieyh 31 March..
dat mean esok 1 April..
April Fool ke nieyh??
aku kn xpnh nk sambut bnda2 nieyh..
so berbelah ati na cya ke tamau..
ok..col dulu..
myb betol..
tit tit tit...
phono pun di angkat.
.fes yg aku dengar..
org gelak..
hurrrmmmmmm!!
ak tow dh..

ok lah..
aku malas nk ckp byk coz esaimen byk gler..
nk kena submit ahad nieyh..
conclusion ak kt cneyh..

KITA XLEYH SAMBUT APRILL FOOL
KAY?
tu je..
sbb ianya HARAM..
so ..
renung2kan,,

nnt ak google knp xleyh nk smbut..
coz bahasa tu ada la jugak penuh kelembutan..
kalau pakai bahsa aku..
kang ade je yg xphm nnt,.

kay..
caucincau..

No comments: