Saturday, April 16, 2011

hana tajima

huh?
sape tu?
org melayu ke?
femes sangat ke?

hana tajima

huhuhuh itu la yg aku dok mnanye dari td tu..femes sgt ker??
huhu fes time tngok masa mmber aku perkenalkan...dia ckp tu larh pengasas shawl..herk??aku bukan pemakai selendang..so aku xbpe nak tow sgt larh kn,,

n then..aku try google untuk mmber ak..aka roomate terchenta aku coz dia nak g dinner tp tatau nak pkai selendang macam mana..so aku pun google la hana tajima..

sape hana tajima?

a desingner mixed british-japan (wawaaa jelez) ..sekarng ade dekat uk ( not ulu klang or ulu kodiang but united kingdom)uhuhu..
baru je masuk ISLAM..hehehe sukeeee... :) serius cantik..

in black hijab

gaya hana tajima

sama macam hana tajima x??

with the gorgeous eyes 

huh?


huhu k..aku baru tow pasal dia..haha seriusss...hari ini 16 april..aku baru tow pasal hana tajima.. :( pity on me..

No comments: