Thursday, April 28, 2011

merdeke ke? T_________T

huh..! bukan nak cakap kan..hari ni aku da abis exam kot..paper last aku Finance,,haha seerrriuuussssss...aku ase mcm dh merdeka..dah xpyh pegang buku anymore..hihihi.. malam b4 nak exam..or ari nieyh exam,..malam tu..ampa paham ka dak nieyh???juz ignore.. X_X.. malam tu kan..aku malas gler nak study..ye larh kan,.rumah dah panggil aku..nadia.nadia,come back..huhuhu haha mcmmm seram kan,,??hehe aku betoi2 xde mood nk study..aku pegi melepak dekat bilik member aku,.n juz dengar je ape yang depa semua cakap kan.. esok tu..i called my mom and asked her ,when she will pick up me,.n she said around 3,30 insya allah akan bertolak means bila dihitung dan ditolak tambah..dalam pukul 5 sampai la kn??huhu

around 12..around 2..around 3..huhuhu.. aku dalam dewan exam.jawab sepantas mungkon coz target aku nak kuar b4 pkol 5..kalau boleh setengah jam b4 masa tamat..gler rushing jawab..tatau la gear bpe aku pkai..4.20 aku abis jawab n aku nak berbangga jap coz aku jawab semua kot sokln..hehehe even dia ada choices.,hahaha aku x peduli..huhu aku kuar n berjalan sorg diri sbb juz bpe je yg kuar awal..yg lain dok kt dlam lagi..aku pun on la ncet n cadangnya nak col mak aku,,nak tnya sampai dekt mana dah kan..dengan harapan jawapan yg aku dpt tu mybe dlam 15 mnt g ke..

tutttt...tuttt...heloo..ayah ade dekat mana..??? ayah baru kuar umah nieyh.. aku time tu..haaA???baru kuar umah...waaa...serius nak nangis..ase mcm nak masuk dewan balik..nk check ape yg aku buat..td aku xcheck lngsung..wawawawa.. ok..let the bygone..xkesah laa..balik tido jp..frust punya pasal..huhu rugi,rugi tp nk wt mcm mn..xpe laaahhh...

smpai je ayah aku..aku cepat2 pack barang..tp ade satu bte buruk,,bonet keta xmuat untuk barang aku..sobsobsob :'(


gler kecik..iron board aku pun xlepas..huhu

heloo..x eh..aku tow ape yg ampa semua pk..mesti nak cakp barang aku byk kn..ehhh xlaaa...bonet keta tu yg kecik..sape swoh..seriuss  keta td overloaded kottt..ee..tatau la aku nak ckap..sakit pinggang aku coz xleyh dok ngn proper dlm keta.juz imagine dari merbok balik alo setar..mow patah gak laa.. n last aku terpaksa kirimkan barang2 aku dekt member aku..huhuhu nk wat mcm mn kan..terpaksa,,soriii,,aku xde niat pun.tp aku xsngka bnde tu nk jadi.. :'(

lebih kurg mcm ni la overload dia..huhu

No comments: