Followers

Wednesday, March 9, 2011

biar aku menangis.. ='(

thanks sbb ambik berat
thanks sbb caring pasal aku
thanks sbb ambik peduli pasal aku
thanks untuk segala-galanya
sbb teman yg aku ada sekarang amat bererti
=)

tp..
satu je aku pinta..
juz biar aku menangis..
sbb aku xmampu nak luahkan..
aku sudah biasa diajar untuk memendam..
tp jgn risau..
aku xkn jd gler..
hehehe
nieyh juz salah satu terapi aku
untuk tenangkan diri.
yes..
of coz..
semalam aku rasa lemah sangat..
aku rasa aku xmampu..
mybe hormon dalam bdn x seimbang sama kot,,
hehe

thanks mizah,,
aku tow ang boleyh bg pinjam bahu ang,,
tp seriusly..
aku xbiasa untuk meluahkan..
bukannya ang xsesuai untuk menjadi pendengar aku..
ang ok,,juz aku je x ok,,
sbb aku dah biasakan diri aku untuk berdikari..
since aku hilang "telinga" aku..
=)

thanks umi..
curi-curi anta mesej..
im really2 appreciate it..
thanks a lot..
xguna kami membebankan ampa,
ampa pun ade masalah jugak kan..
=)

thanks nana,,
thanks sgt2..
aku tow ang swoh aku luahkan..
tp mcm biasa laa..
aku xbiasa untuk meluahkan,,

let me cry,
i will be ok after dat,,
=D
aku try untuk jadi kuat depan kawan2..
i will,,promise!
dis never hapen again,,
sbb aku da puas menangis..



1 comment :

umiey dipsy said...

aku xsetabah ang..
aku xley jd cam ang..
pendam ja smua..
aku kna luah..
thanx coz sudi dgq..