Thursday, March 31, 2011

macam-macam -___-

hari ini hari terakhir dalam bulan March,huhu ade something nak cte cke nieyh T_T

kes pertama :

dalam bas tadi,aku duduk agak belakang sekali..masa naik bus tu terpandang sorg pk cik nieyh..tua sgt dah.. =) ..lepas tu pak cik tu tekan loceng nak turun,Agak lama masa yang pk cik tu ambik nak turun bus,,aku pun terpk,,mana lah ank2 pk cik nieyh..n aku pun terbayang..macam mn la mak ayah aku masa tua nnt (skrg x tua lagi kay..hehe)..nnt mak ayah aku nak kena naik bus mcm tu ke sbb anak2 xpeduli..aa'zubillahiminzalik..mintak sgt dijauhkan =) ..

kes kedua :

bus berhenti dekat stesen yan..lama jugak..selalu jap je..tp xkesah laa..fening-fening lalat pun x abis lagi coz pk cik tu bawak laju gler..mcm nak p cakap je kt pk cik tu.." pak cik ,dalam bus nieyh ada anak org plus anak dara pk cik..plez bawak slow2 "..ngeee (dalam ati jerk,,haha) ..masuk cte semula..ramai la budak-bdak scol yang naik.time tu macam mow pecah gegendang telinga sbb gler bising bebudak nieyh..market pun leyh kalah..aku pun usya la dekat luar tingkap,nampak sorg budak nieyh baru nak masok sekolah..sesi petang kowt..time tu still kai tudung lagi..tengok2 dengan selamba ja bukak tudung  and ikat rambut,,galas beg..jalan masok kedai....huhuhu sedih tengok sebenarnya.. ='( kesian dekat mak budak tu..masa p scol.pkai tudung..sejuk ati mak nengok nye,tp smpai scol..juz Dia yang tow.. wallauhualam.. =)

kes ketiga :

arrggghhh...nieyh yang nak marah nieyh..ncet buat hal lg..time emergency kot..nk tepon ayah mntk mai ambik dekat shahab.. sob sob sob ='( nasib la ada pak su yang techenta bg pnjam phone plus tolong anta aku dekat umah..kalau x..kena tunggu ayah aku smpai pukul 3.30 padahal jam pkol 3 pun x lagi..huhuhu tq pk su coz anta n rfc..heheheheh nenanti leyh belnaja lagi eh.. (confem pak su serik dah..haha)..

my beloved pak su..muda g kowt tp sorryy..not available anymore..haha

seriuuuussss cute..hahaha sape nieyh..adik aku laa..ygpaling bongsu..
muhammad muaz'zim.. =)
xde kes dah..no court held anymore..wait 4 another cases..huhu caucincau,,,ngeh ngeh ngeh...

No comments: