Friday, March 25, 2011

.: Lawatan Ke Rumah Anak Yatim Che Bema :.


25 Mac tarikh yang telah ditetapkan oleh student UiTM Kedah setelah bertungkus lumus menyiapkan proposal untuk atas kerjasama lecturer yang terchenta,Madam Syakirah.


+

Kami seramai 34 orang,32 perempuan dan 2 orang lelaki SAHAJA * hehehe lelaki sudah mengalami kepupusan yang sangat teruk..
Jadual tentatif program cakap,sampai sana pukul 9 pg tapi sbb kami semua terlalu lah bersemangat,pukul 8.30 padi sudah sampai maa..haha * nak tunjuk good image la konon..haha
kenal kenalan dulu dengan Mak Jang dan pengetua dekat sana,Ust Mad Saad,Firsly dengar ucapan dulu dari Ust.madam ngn ketua projek..ofcoz la SITI NURAINI HAJI TAHIR..*cian dekat umi ngan mizah..prepare ucapan untuk mengalu-ngalukan tp ust tu dulu yg mengalukan..hehe

Sudent dekat sini ada lebih kurang 23 orang.Seorang daripada mereka tinggal di asrama.So kiranya total budak tadi 22 orang larh kan..hehe    Yang best dekat sini,semua student dia lelaki dan kami pula ramai gurlll..haha..so gurlish.. ^_-   
(ust bagi kata alu aluan..lelaki dari pihak kami juz ade 2 orang tu jerk)  
After dat, kami semua MAKAN !..yahooo..perut tengah keluar bunyi Bunkface kot time tu..so memang serang makanan la..lansung xheran dekat bebudak tu time makan..haha lepas makan baru la p beramah mesra..hikhik !
Kami mula fes xtivt kami..DREAM HIGH..ehhh ape tu??haha nk tow x? ofcoz larh kan..  game tu perlukan paper je ngan salotape..guntingsss are not allowed in dis site tp ade je budak bawak..ak bukannya ape..juz risau,,nnt tercucuk kang..sape nk tanggungjwb..anak orang kot tueh..kalau anak beruang pun,dah melanggar hak asasi haiwan dah..hehe so mmg gunting xleyh pakai..kriteria yg kita pakai dekat cneyh adalah TINGGI & KUKUH..so kalau ade yg bila kena tiup angin terus tumbang mmg kirim salam larh kan..dekat cneyh nak ajar bebudak cooperation in doing smthg.      
                                                

sampai pakai kerusi kot..huhu


Result?madam yg decide coz mmg agak conpius la nk pilih..group 2 is de winner..huhu game no 2 lak game PUBLIC SPEAKING..fuyooo..teror nye adik2 kita speaking..haha actually x speaking laa..mow tergelait kidah budak2 tuwh..kita panggil pengucapan awam..okay?ade 6 group so meaning ade 6 orang debater larh..kononya..haha game nieyh nak ajar budak2 tu berani berada kat depan..Budak2 yg bg ucapan tu kami bawak pegi jauhhhhhh gler..sape yg stay dekat dalam dewan tu..kami suruh setiap kali peserta yang bg ucapan tu.semua org mestilah 1)tepuk tangan..tepuk jangan x tepuk 2)ketawa,,gelak la ampa smpai kuar air mata 3)cakap saya sokong..ape yg budak tu ckp..juz sokong.. 4)main ombak.. 5) cakap saya bantah.kena bantah setiap kali dia cakap.. 6) sembang.haha tp serius larh..nieyh mmg nk ajar bebudak berani kay..bukan nak main2kan budak2 tu.. =)


time cakap saya sokong,,ngeh ngeh <3


aippp ! sat..game x abeh pun lagi..game no 3 game SECRET CODE..ngeh ngeh ..ala2 james bond gtu..haha

semua beratur PANJANGGGGGGG n then ..main dia macam main radio buruk laa..tp kali nieyh pakai lukisan punya..no talking! nasib laa..hahaha nasib la aku juru acara..so xde terlibat dlm gaming2 nieyh..huhu



Lepas tu lunch..bagi yg lelaki prepare utk solat Jumaat n gurl..kena hias dewan coz madam cadang nk celebrate bezday anak2 yatim dekat ctuwh..huhu time tu dan g kowt posing..haha


time hias dewan plus snap,,hehe


umi aku mizah azi 4 ever..freind till de end


lepas abis hias dewan..


aku nana nisya azie umi


mereng time..haha


chumel kan??aku suka !childish..haha
at de end..acara potong kek..alhamdulillah..rezeki banyak..dpt mkan ice cream * even juz 2 sudu..:'( coz kena conduct game..bihun,,kuih..cok pisang..tembikai..kuih muih..kopok * i like! wing wing.. ^_^


ust potong kek.. =)


arrgghh spongebob!


aku suka budak nieyh coz dia nmpak smart sbb aku suka org smart kerna aku kan smart..haha


pic beramai2..
ok la ..sampai cneyh ja aku nk cte.,kang ade gak org komplen aku tulis panjang..huhu tp ade aku kesah..haha

p/s ;ade adik tu ckp aku nieyh mcm orang baru umo 12 tahun ! haha seyess..riakk n terasa diriku begitu muda..hihihi


















No comments: