Friday, March 11, 2011

hari buku sedunia =)

suka.suka.suka
suka buku..
hahaha
 SELAMAT HARI BUKU SEDUNIA!
 seriusly..
im hepy rite now
sbb ada hari yg mcm nie
makin berkobar rasanya nak mmbaca

dolu2 kite suka kumpul REMAJA
knp?
sbb dalam tu ada mcm2 tips kesihatan + mcm mn nk jaga personality
plus cintan cintun..
lepas ditegur oleh mak yg terchenta + kos hidup yg terlalu tinggi..
kite tukar kpd novel lak..
tp kite cdeyh..
novel kite ade 3 buah cousin kite pinjam xbg balik..
='(
hurrmm nk.nk.nk...
pastu kite ade trtinggal novel dlm bus..
kite baru je beli sehari..
nasib sempat bc..
hahaha

dkt umah kite ada banyak pasr buku..
REMAJA kite yg dolu2 pun ade g..
sayang nak jual..
so buat jd koleksi.
kebetulan ayah beli almari baru sbb terlalu byk buku..
kite ambik untuk letak ruang majalah,novel,,
adik kite yg lelaki tu ambil ruang letak buku-buku agama
+ al quran ngn kitab-kitab dia
adik kita yg sorg lagi kumpul majalah solusi..
best majalah tu..
dpt 2 in 1
belajar dan memantapkan ilmu agama yg sedia ada
=)
adik kite yg pmpuan tu xmnt sgt nk mmbaca
hehehe
adik kite yg drjh 4 tu mnt mmbaca
dia dh byk kali  dpt anugerah untuk program nilam
n cikgu lantik dia jadi pengawas library sbb di ada minat ke situ..
huhu
dia kumpul majalah kuntum..
hehe

tp ape2 pun semua aku bc..
tu yg aku suka..
nnt kalau boleyh aku nak belajar mmbaca novel english..
aku da survey.
insya allah..
aku akan buat.
nak mantapkan my english..
wish me luck!

=)

No comments: