Thursday, March 10, 2011

andai bisa..

kalau boleh untuk memutarkan masa,,
aku nak putar masa
time aku sekolah rendah.
hehehe..
knp?
nth..
tp nk compare zmn sekolah rendah ,mnengah..dan sekarng..
better sekolah rendah..
time tu mcm innocent lg larh kan..
hehe

masuk scol rendah thn 1998
aku dduk kelas 1 kuning,,
ade 5 kelas time tu..
hijau,kuning,merah,biru,jingga
hahahaha
ingat lagi kot nama kelas,,
4 sure..
aku nieyh pendiam glerr..
hahahaha
seriusly,,
aku 1 class ngn zul n hadi klo xcilap..
kami 3 dari mmg stay dari tadika lagi..
n family aku pun kenal ngan family hadi tu,,
huhuhu <3

masa darjah 1 tu..dah ade sejarh..
='( cedeyh kowt..
tamau cte..hahaha
fes time aku kena libas ngn pembaris yg serius pnjg..
klo berdiri sebelah aku masa dolu2 tu..sama tinggi larh..
hahaha bajet rendah..
ade kes..meniru dalam kelas waktu ujian..
tp bukan anku yg wat..
org sebelah aku tg wat..
tp dah dia wt muka innocent,,
aku wat muka ketaq gler..
aku yg kena,
uhuhu
sampai sekarng aku xkan lupa nama ckgu tu n budak tu..
bukan niat nk dendam kay..
dulu suka main bawah pokok,
ade pokok serius besar..
sekarng xsure ade ke x lg..
huhu
n satu lagi nk cte..
masa time rehat tu..
aku xkuar,,
juz dok kt luar kelas je sbb xleyh dok dalam kelas..
n aku fes meet dgn someone tu,.
budak kelas lain..
aku tengok dia mcm xde kawan,,
pusing2..tengok2 dh ilang,.
esok tu aku tunggu lagi..
tp dh xde..
huhuhu
so aku pk dia dh ade kawan kot..
hehehe
start darjah 1 pakai tudung,,
dulu masa pasti pun pkai tudung gak..
tp jp pkai jp x..
huhu kecik lg kn,,
n uszth rohani..
dia ckp pasal tudung,,
aku balik umah ckp dkt mak nk pkai tudung..
terus mk aku buat..
hehe
tp ak ckp aku nk pkai wktu pg ja,,
lepas rehat nk bukak sbb pans,
mk ckp xboleyh..
klo pkai kena pkai terus,,
xleyh main bukak tutup..
klo nk pkai terus,,
klo nak main mcm tu xpyh pkai..
tp aku nk sgt2 pkai..
n aku terus pkai smpai sekarg,,
alhamdulillah la kn..
dpt hidayah awal..
hehehhe
hurrmmmm..
pastu xde ape dh kowt,,
dasrjah 2..3..
juz yg boleyh cte kena berdiri dkt luar sbb xleyh nk hafal sifir..
xingt dg la cikgu tu.
tp sbb ckgu tu aku lastly nk gak hafal sifir..
hahaha
terima kasih cikgu,,!
teacher mahani kot..
dia nak orang tulis bulat2.
esh esh..
selalu kena katok tangan ngn dia..
hehhe
ari tu jumpa ckgu..
upenya anak dia student uitm jugak..
hehehe
pastu mcm biase masa naik darjah 3,4,5
masa drjh 5 kot..
mula ade kawan yg nama lelaki..
mksud ak kt cneyh,,
boleh ckp mcm kawan...
even ak satu kelas ngn hadi..
kami xpnh sembang..
huhuhu
ade laa..nama mamat tu..
huhuhu

hurmmm
pastu drjah 6..
upsr..
huhuhu
mmg kena teruk laa..
b4 dis..
result ak serius lemah,,
n thnk God,,
masa drjh enam..
dpt kesedaran..
hahahaha
start dari ctu..
mula berkawan baik ngn aida..shu..lyn..
pergi mana ade la kami 4 org,,
rapat laa..
aku dok ngn lyn..
tp ade laa aku dok ngn kembar aku..
nadia ibenil..
tp xingt knp aku dok ngn dia..
hahaha
pulun2..
alhamdulilllah..

=) bagi aku tahun exm mmg best..masa drjh 6..tgktn 3 & tngktn 5..
knp ek?
mybe sbb thun exm..mcm2 yg kite rasa,ujian mybe..

klau aku leyh putar.aku nk masa2 tu,,=)

p/s : mood nk menulis..so tulis je lh..haha <3



No comments: