Friday, June 3, 2011

aku adik,,hang abang,aku adik hang kakak

pernah x jenjalan dengan adik anda yg terchenta..lelaki ,,pastu kuar together2 shopping??
hehehe well..ak ade banyak gler pengalaman..

yg plg xleyh nk lupa..aku dengan adik singgah nak makan rojak dekat gerai tok yg mmg kami berdua kenal laa..myb dia x cam kami kot..ade ptot beliau bertanya..

"bila hangpa dua kahwen?"

err..aku pada ketika itu mcm dah nak tercekik tulang dah..so aku pun explain la benda yg sebetulnya bahwasanya aku nieyh kakak n lelaki di hadapan aku adalah adik.full stop!

kes kedua..aku teman adik aku shopping barang2 dia..mmg dah nasib kot..hari tu saja aku jumpa dengan mmber2 adik aku plus senior2 dia..semua ingt aku niey awek adik aku..well..im look younger den him.rite?phehe lepas ramai yg salah anggap..asal adik aku jumpa mmber2 dia je..mesti cept2 perkenalkan aku nieyh sister dia..hehehe 

bg mmbuktikan aku nieh awet muda kan..aku anta barang2 adik aku yg gurl tu terus dekat dorm dia kan..n semua org mcm tertanya2..

"iman, adik ko ke?"

hahaha serius adik aku bengang gler sbb mmber2 dia ingat aku nieyh adik dia..well..sory la adik2 akak yer,,nk wt macam mn,,akak  korang  hangpa nieyh awet muda..hehehehe

3 comments:

Cik Farah said...

wahhh! bestnyeee awet muda :D

Nadiya said...

err.. nk puji kah anda??hehe

Unknown said...

follow u

http://queen-of-colors.blogspot.com/