Thursday, June 2, 2011

lepas gian =)

.: Assalamualaikum :.

aku baru satu minggu dok umah sewa.. hehehe macam syok je kan??kan?kan? hehehe xde la sangat.. tp syok laa.. haha 

ingatkan duduk rumah sewa ni boleh la online,,tengok2 pegi tanya dekat p1 punya khemah tu kan,,dia cakap xde coverage..adoiyaii.. nasib la ada tv kan..boleh la jugak cuci mata nieyh,, kalau x..xleyh la nk tengok nora elena tu..showdown laa..ape laa..macam2 larh.. hehe

kiranya sekarang nieyh ala2 lepas gian online larh.. anaway..ak ade satu citer..baru sangat berlaku..dalam 2 ari nieyh laa..budak uitm baru meninggal,,gurl..baru sem 3..kes dia..sebab memandu kereta terlalu laju and then langgar satu lagi kereta..pastu kereta dia terpelanting..org cakap kereta dia terbelah dua..huhu tatau la yg tu.. meniggal serta merta di tempat kejadian..innalillah.. al fatihah untuk beliau eh..ayah aku pun tow cte pasal tu coz member kepada member ayah aku tu..dia punya anak..err..paham dak?? heehehe buat2 la paham kan.. mmber ayh aku tu teman mmner dia p hospital .sbb tu ayah ak tow..hehehe ayah ak cakap viva tp aku dapt berita kereta tu kancil..err dua fahaman.. hehehe

so, plez..sape yang drive tu..lek lok ye bawak keta.. =) ak jadi takut nk drive..nak belajar drive.. hehe

~ maassalamah wa ilal liqa' ~

No comments: