Monday, June 13, 2011

lecturer aku !

.: Assalamualaikum :.

masa pagi tadi..aku ade class kan..xkesah la..pstu aku tengok la ramai member2 aku yg dressing hari ni pkai seluar..xpe larh.. tapi bila tngok class petang tu..pukul 4 kan..ramai lak yang tukar baju pakai baju kurung..errr..aku pun musykil dekat ctu..

setelh di soal selidik ..rupe2 nye lecturer yg nk masuk kelas jp g..lecturer yg ngajar subject investment tu..alaa..aku ade cte dlm entry yg lepas pasal lecturer investment tu.. haha

tersentap gak ahh bila lec tu masukkan..seriusss...alim...patot ahh mmber ak dressing baju kurung,, upenye " ustaz" nak masuk class..asyik2 sebut " masya Allah".. " saya mengajar kerana Allah"..ptot la mmber2 aku cakap tu ala2 trademark dia..

tp aku xsangka la..dia tu graduate dekt US .. pergghh..serius aku salutt..even belajar dekat oversea..agama still jaga..sejuk aku tngok td..n aku suka dia sbb dia cakap dia suka tolong student.. aminn... :) :) :)

* beliau ngajar x tngok student..maybe sbb class aku gurl semua kot *

No comments: