Followers

Saturday, June 25, 2011

nk tanya ciket.. boleyh?

 semalam..aku kuar jenjalan,,kononnya nk kuar dengan member larh,,tapi tetibe je..kan dia terpaksa cancel..so aku kuar sorang ahh jenjalan area alo staq tu kan.. aku masuk popular..macam biase,,tempat lepak aku,,usha novel baru..err semua aku dah beli kot.. (riak).. hehhehe

Aku ambik larh novel yang agak lama ciket.,,hlovate punya..ak tatau ahh best ke x..coz xbc g..setakat yang aku beberapa novel dia..semua best..juz contengan jalanan agak memeningkan.. hehehehe



novel nieyh larh aku beli..tatau best ke x..



setakat ni aku juz ade 1 buku koleksi hlovate..

nieyh je yang aku ade,yg lain tu aku pinjam,,,insya Allah..aku akan beli ke semua novel hlovate untuk koleksi aku..hehehe


dekat cneyh aku juz nak tanya pendapat novel yang aku beli tu,.best ke x eh?,..

No comments :