Sunday, May 18, 2014

Ackward

Assalamualaikum 

Hi.


Korang pernah rasa tak? Korang ada ramai kawan, korang ada orang di sekeliling. And bila it comes into your life. Hidup korang ada roomate. 

Okeh. Mesti korang membanyang kan yang korang akan bangun pagi pastu terus bergosip dengan partner korang kan.  Gelak sana gelak sini . Rite?

Same goes to me. Sebab musabab yang aku tak suka ada roomate adalah ada setengah orang tak boleh nk get into dengan kita. Entah laa.. aku dari zaman sekolah memang berkawan dengan orag jahat laaa.. Means always akan bersembang. Pastu masuk diploma aku ada roomate. She is very nice. kite orang mesej tanya khabar sebab dia sakit waktu masuk orentasi.. Talkwative person. We share same interest. And then dia terpaksa pergi and bilik aku kosong. Tinggal aku sensorang. Tetiba ada sorang budak ..Memang gila punya orang . Wayar pun ada. jadi roomate dari semester 1 sampai laaaa semester 6. Lama kan? And the truth thing, susah nak mencari roomate yg mcm tu sebab aku nie jenis orang kena approach dulu. then aku akan response. :D

And sekarang life aku yang beroomate 

Bangun pagi (no talk)




-




-






-
Lunch sensorang (memasing buat hal sendiri)





_







-








-







-







-
malam




-




-





-






-





-
tido

this is my life. my routine. and aku sangat berharap kehidupan ini cepat untuk. Kiteorang kenal and tetiba dapat untuk tinggal stay sekali. Semua terus hancur padahal dulu kalau berkawan boleh semabng2 gelak2 semua. Huauauaua *tak lawak kan* setiap hari hidup dalam awkward. naaaa :D life must be go on rite bebeh

Hidup aku sekarang hanya lah based on this 


untuk aku dapatkan sedikit pelangi, aku perlukan KESABARAN. 
Selamat menempuh hari awkward jika anda seperti saya :D

No comments: