Followers

Monday, May 19, 2014

Gambar famili

Assalamualaikum 

Hi. 

Dalam banyak-banyak gambar, satu je gambar yang belum aku ada. Gambar famili

Dah lama da aku pasang angan nak ada gambar famili bila aku teringat aku tak xda lansung simpanan gambar famili yang lengkap. 

Boleh jugak jadi kenangan kami adik beradik kan :)


sebab aku pikir setiap orang tak akan kekal. Mana tahu aku bakal pergi dulu. At least akan ada kenangan satu famili rite? 

Jadi raya nie macam nak kena ada buat laaaa :D 

3 comments :

Diyana Hani said...

buat la gambar family...yeahhh..hani datang sini

Puteri said...

saya pun takde gambar family :(

Nadiya said...

hani - krikk krrikk..itew malas nk posing laa.. hahaha

puteri- sep sikit sebab xde.. haha