Saturday, July 16, 2011

bebannya cuti kali ni

well..uitm ..sekarang cuti untuk midsem tp sekarang sibuk dengan nak study larh,,cari bahan nk wat esaimen larh., xleyh tahan sekali yang nak cari bahan tu larh,,ade pulak syarat ,, nak kena cari dekat emerald,, tow x rupa dia macam mn..

Logo: Emerald - research you can use

semua maklumat nak kena cari dekat citu..mow pecah gak pale aku..ari tu aku cari almost twenty artikels yg semuanya 14 - 24 pages,, 1 je yang madam approve,,yang lain madam aku cakap xleyh pakai,,adoiyaaii,,dah macam nk wat thesis lak,, aku tatau nnt aku nak wat master macam mana *berangan,,haha  ntah2 aku akan masuk ketegori gler,,mengadap buku 24 jam,,mow muntah ijau aku lepas ni coz alergic ngan buku lepas abis wat esainmen nieyh,, haha

tp,,pe2 pun,,cuti kali nieyh,,aku nk rehat n tdo pueh2,, haha mcm mn nieyh,,keje banyak tp nak kado tdo,,well,ade rahsianyaa,,, geh geh geh,,

No comments: