Saturday, July 23, 2011

fair n square ke?

.: assalamualaikum :.

hari ni air mata jatuh lagi..huwwaargghh..! tak tahan ..tak tahu lah kenapa.. takde fair n square.. tak aci..memang luar alam..hari ni mak busy dekat dapor.. busy memasak..untuk ape?? tanya laa..

mesti lah masak untuk adik-adik aku..hari ini satu family nak g melawat adik-adik aku dekat jitra dengan changloon..adik-adik aku tu dua-duanya duduk ostel..minggu lepas aku g melawat adik aku yang belajar dekat mrsm tu,,tp kenapa aku cakap berlaku ketidakadilan di sini..

masa aku duduk ostel,mak aku xpernah pun prepare dekat aku macam tu,, seriuss aku terasa,, minngu lepas mak masak bihun singapore semata-mata nak bawak pegi dekat adik aku padahal aku yang teringin sangat-sangat nak makan..minggu nieyh..hari ni ,,mak masak tomyam..nak bawak pegi dekat adik aku tu,,ayah siap beli durian sebab adik aku teringin nak makan durian,.. huurrmm.. serius gler cdeyh.. kenapa aku xde mcm tu pun.,selama aku duduk dekat ostel..even aku duduk dekat kolej uitm tu kan,,mak xpnh wat macam tu..mak juz buat kalau aku yang mintak buat,, tp dekat adik-adik aku,,xpyh mintak..mak aku mesti sedia dekat adik aku tu,,aku dulu ayah je yang datang,,bagi duit..lepas tu balik..memang cdeyh time tu..parents orang lain semua datang,,duduk bersembang,,aku?sampai paksa mak aku datang jugak-jugak,,

ari tu aku pernah terlepas cakap dekat mak sebab mak memang kalut time tu nak prepare untuk adik aku..
"kakak xpnh dapat macam nieyh masa duduk dekat ostel dulu,"n mak aku juz diam.. aku memang terasa laa..
hailaa.. hailaa..tak tahan dah air mata nak jatuh nieyh..

i wish like dat in future..if,.. =( 

No comments: