Saturday, July 2, 2011

tulisan aku seketol-seketol

dis sem..tulisan aku menjadi satu kepelikkan kepada sorg lecturer ak nieyh.. lecturer HR aku,,,
hukhuk..!

nk dijadikan cerita..sebagai student yg mithali..aku n mmber2 aku always duduk dekat depan sekali...tmpt tu dari part 1.. tatau la knp sape pun tamau duduk tmpt keramat tu..wktu tu kn,,lecturer aku swoh tulis something,, kami semua 1 kelas mmg tekun gler menulis,, n then,,lecturer aku tngok plek dekat aku,,dgn mata ala-ala terbeliak cket.. huhuhu.. dia pun tanya,, aku kalau menulis lambat x??  mberaku tlg jawab dkt aku tnpa ak sempat berkata ape2..

"dia tulis mmg lambat madam"

hihihi aku juz senyum ala-ala kambing  kn.. madam tu ckp,,mmg ptot pun..tulis seketol-seketol.. errr..sori lh madam...sy nieyh mmg diajar dr scoll rendah g.. tulis bulat-bulat n satu2.. kalau x,,tngan kena ketuk,,dh terbiasa laa,,xleyh nk ubah,, hihihihi

satu fakta tow..bukan aku yg cakap..sape yg tulis mmg tekan n satu2,,org itu amatlah bersungguh-sungguh dlm mmbuat satu kerja,, like me ! hhaha

No comments: