Followers

Friday, July 22, 2011

bola vs perempuan

. : assalamualaikum : .

hukhuk.. terbatuk aku bila membaca tajuk entry aku tu,, tow tak kenapa..?? semalam aku kena memang kena kow-kow gler.. konon nak menunjuk yang aku nieyh tow semua la kan pasal bola.akhirnya terserlah kekhilafan err ketaktahuan aku pasal bola nieyh,, see??so mmg aku kena soal teruk gler..member aku tu,.dia sampai gelak golek-golek jatuh dari kusyen,,bangun gelak lagi sampai jatuh lagi dari kusyen tu.. ok,,aku tamau cte bende yang memalukan aku dekat sini..

selalu nya kalau nak dikaitkan bola nieyh mesti la dengan lelaki kan,,susah lah nak jumpa perempuan yang minat bola giler-giler nieyh..susah sangat-sangat..aku pun tak paham asal payah sangat pempuan nk minat gler-giler dekat bola sepak neiyh,,, cukup lah setakat tow nama-nama kelab.. jangan komplen ape-ape,, kan?

aku tak paham ape yang fanatik sangat lelaki dengan bola..dowh?huh.. aku rela tido dari berjaga malam semata-mata nak tengok bola..





hikhik..semua yang ncem aku minat.. hahaha! nth la dorag2 nieyh dari kelab mn... 

No comments :