Followers

Sunday, July 17, 2011

member aku nk bertunang

refer to the above statement.. mmber aku nak bertunang .. serius  aku jeles kot.. huh?! #$@#%.. ( gaya emo) hurmmm nk jugak kowt,, ngeee... (T____T)

hahaha aku sedang bergelak.. aku tercghita bende nieyh dekat mak aku..n mak aku tanya aku nak jugak ke,,esyyhh..macam bagi lampu ijau ja nieyh,,kang ade gak jejaka yang aku tangkap kasi tunang sama aku.. hahaha

esh esh ..teruk sungguh sampai nak ambik tangkap je,, hihihi well..xlarh jugak,,ade gak ahh ciri-ciri yang yang aku nak guna pakai kan dalam memilih ini * ayat skema


plus ade gak lecturer aku kahwin baru-baru ni..congrts sir.. hihi.. <3

3 comments :

Aiskrim Goreng said...

hehe, baru nak bertunang jer.. anyway selamat bertunang kepada membr awk.. mesti dia seorang pompuan kan?.. biasa lah,, kaum Hawa mmg cepat ke jinjang pelamin,,, spt saya juga, ramai kawan2 wanita dah pun bertunang dan ada juga telah brnikah .. nice! .. too bad, kami lelaki kene cari duit yg cukup... haaaa, idea baru!!! hehehe thanks!

Nadia said...

lorh,,terus dapt idea,,anyway..congracts.. hehehehe

Aiskrim Goreng said...

yang pasal komen tu , simply go to

DashBoard > Setting > Comment

Word Vrification = NO

Comment Form Placemnt = Pop-Up Window